برای تکمیل فرایند ذوب و آماده سازی مذاب برای تحویل به خط تولید لازم است مذاب تصفیه شده و ناخالصی های آن حذف گردد، ، بنابراین موادی به صورت گرانول یا  کاورال ۱۱S به مذاب افزوده می شود تا با کمک این مواد گداز آور طی واکنش های شیمیایی ناخالصی ها حذف گردد. برای سهولت استفاده این مواد به صورت قرص نیز تهیه می شود تا استفاده از آن برای اپراتورها آسان تر شود.

بازرگانی آروین تک برای صنعت آلومینیوم ۴ نوع فلاکس ۱۱S و کاورال ۱۱S مختلف و دو نوع قرص دگازور تولید و عرضه می نماید.

استفاده از فلاکس و کاورال ۱۱S با توجه به افزایش قیمت آلومینیوم و همچنین کیفیت مد نظر قطعه سازان با گذشت زمان بسیار اهمیت  یافته است. استفاده بهینه از کاورال ۱۱S مطلوب میزان اتلاف آلومینیم در سرباره را کاهش داده و آلومینیوم را مجددا وارد ذوب خواهد کرد همچنین این مواد با حذف آخال ها باعث افزایش کیفیت شمش و تولید قطعات باکیفیت تر خواهند شد.

 

۳۰-story office tower (2018-2019)

مخزن پاشش کاورال

با توجه به افزایش قابل توجه در قیمت نسوز کوره های ذوب،اهمیت استفاده از فلاکس هایی که باعث تمیز کردن دیواره کوره و حذف کوراندوم میشود روز به روز بیشتر شده است استفاده مداوم از این نوع کاورال ها عمر نسوز کوره را تا چند برابر افزایش میدهد. برای عملکرد بهینه کاورال ۱۱S لازم هست که این مواد اولا بصورت همگن در تمامی نقاط سطح ذوب و در تمامی قسمت های دیواره کوره پخش شوند و ثانیا مقدار مناسبی از این مواد مصرف شود .در کارخانه های سنتی معمولا این فلاکس با دست یا با بیل به ذوب و دیواره کوره وارد میشوند. که اثر بخشی مناسبی ندارند و معمولا قسمت زیادی از این مواد هدر خواهند رفت.پاشش ناصحیح و دلمه شدن این مواد در قسمتی از سطح ذوب تنها با همزدن طولانی تر همگن شده و اثر بخش خواهد بود که در نتیجه سوخت بار کوره افزایش خواهد یافت.

مخزن های پاشش فلاکس آروین تک تمام عیوب و هدر رفتی که در روش سنتی بوجود می آید را حذف خواهد کرد.این مخزن به یک کمپرسور باد وصل شده و فلاکس از طریق درب قسمت بالا وارد مخزن میشود.با تنظیم فشارشکن دستگاه روی فشار ۱.۵ تا ۲ بار شلنگ خروجی، فلاکس را بصورت پودر و یکنواخت خارج میکند. اپراتور در حالی که دمای ذوب و کوره بالا میباشد توانایی دقت و پاشش یکنواخت فلاکس را ندارد اما با نصب یک لوله بلند به خروجی این دستگاه ،اپراتور میتواند در فاصله مناسبی اقدام به پاشش کاورال نماید.

مواد کمک ذوب، فلاکس ها و کاورال ۱۱S

قصد خرید قصد خرید کاورال و فلاکس ۱۱s را دارید؟

مجموعه بازرگانی آروین تک تضمین می کند با کیفیت ترین تجهیزات را برای شما با کمترین قیمت در سریع ترین زمان ممکن فراهم کند.